Θεμιστοκλέους & Δεληγιάννη 46 Πύργος
2621028133
Book Now
Πρωτόκολλο Υγιεινής Hotel Marily
Πρωτόκολλο Υγιεινής Hotel Marily

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΠΡΩΤΟΚΟΛΟΥ ΓΕΡ.ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ

  • Το προσωπικό υποδοχής λαμβάνει όλα τα μέτρα υγιεινής (πλύσιμο χεριών τακτικά),αποφυγή χειραψιών, τήρηση απόστασης 1 μέτρου από πελάτες και προσωπικό.
  • Τήρηση αρχείου μελών προσωπικού με τα στοιχεία επικοινωνίας τους, καθώς και πλήρη τήρηση αρχείου στοιχείων πελατών.
  • Ενημέρωση πελάτη για αποδοχή των πληροφοριών για λόγους υγιεινής.
  • Επιδαπέδια σήμανση για απόσταση 2 μέτρων από την ρεσεψιόν.
  • Σταθμός αντισηψίας πλησίον υποδοχής.
  • Χρήση μάσκας όταν αυτή θεωρηθεί απαραίτητη (ύποπτο κρούσμα).
  • Ενημέρωση πελατών για πολιτική υγιεινής του ξενοδοχείου, και παροχή πληροφοριών για φαρμακεία και νοσοκομεία αναφοράς κρουσμάτων.
  • Παροχή μέσων προστασίας (μάσκες, γάντια, αντισηπτικό, μαντηλάκια κτλ) στον πελάτη όταν αυτό ζητηθεί.
  • Ειδικός εξοπλισμός (medical kit) πλησίον της υποδοχής (γάντια, μάσκες, αντισηπτικά, στολή μιας χρήσης, μαντηλάκια).
  • Χρήση Plexiglas στην ρεσεψιόν.
  • Τακτική απολύμανση επιφανειών υποδοχής.
  • Κατάλληλη τοποθέτηση επίπλων στα σαλόνια με τις υποχρεωτικές αποστάσεις.
  • Απολύμανση κλειδιών δωματίων με ειδικό απολυμαντικό υγρό.
  • Καθιέρωση check-in στις 15.00 και check-out στις 11.00
  • Τα κοντρόλ TV και air-condition έχουν απολυμανθεί και θα καλύπτονται από ζελατίνα μιας χρήσης.
  • Αποφυγή χρήσης ασανσέρ ή χρήση κατά ένα άτομο.

ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΩΙΝΟΥ ΚΑΙ BAR

  • Τήρηση αποστάσεων τραπεζιών στην τραπεζαρία πρωινού.
  • Χρήση σουπλά μιας χρήσης και αλλαγή ιματισμού μετά από κάθε χρήση στα τραπέζια.
  • Ο υπάλληλος παίρνει μέτρα προστασίας (γάντια και μάσκα) κατά την διάρκεια του σερβιρίσματος.
  • Απολύμανση δίσκων σερβιρίσματος και επιφανειών.
  • Παροχή ατομικού πρωινού σε τραπεζαρία και δωμάτια.

ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΟΡΟΦΩΝ

(ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΔΩΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΩΝ ΧΩΡΩΝ)
  • Στο προσωπικό παρέχονται από το ξενοδοχείο όλα τα μέτρα ατομικής υγιεινής.
  • Παροχή πρωτοκόλλου υγιεινής σε κάθε δωμάτιο σε ειδική θήκη.
  • Απαγόρευση εισόδου στα δωμάτια σε μη διαμένοντες.
  • Πρόγραμμα καθαρισμού και απολύμανσης δωματίων σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ.
  • Ειδική απολύμανση επιφανειών υψηλού κινδύνου(πόμολα, κομοδίνα, πόρτες κτλ).
  • Σχολαστικός καθαρισμός και εξαερισμός δωματίων.
  • Διαχείριση πληρότητας ώστε όταν είναι δυνατό τα δωμάτια να μένουν 24 ώρες άδεια μέχρι τον επόμενο πελάτη.
  • Απομάκρυνση διακοσμητικών αντικειμένων από τα δωμάτια.
  • Ειδική καθημερινή απολύμανση φίλτρων και κυψελών air-condition με ειδικό αντιμικροβιακό υγρό.
  • Απομάκρυνση αναψυκτικών από το mini-bar. Ο υπάλληλος υποδοχής μετά από αίτημα του πελάτη θα μπορεί να προμηθεύει με προϊόντα το mini-bar.
  • Παροχή όταν είναι εφικτό αντισηπτικό 24 ml στα δωμάτια.

ΛΙΝΟΘΗΚΗ – ΠΛΥΝΤΗΡΙΑ

  • Αυστηρή τήρηση κανόνων υγιεινής του προσωπικού που ασχολείται με τον καθαρισμό των δωματίων και την καθαριότητα του χώρου των πλυντηρίων.
  • Τα υφάσματα, κλινοσκεπάσματα και πετσέτες τοποθετούνται σε ειδικό επισημασμένο σάκο σε απόσταση με τον καθαρό ιματισμό.
  • Πλύσιμο ρούχων σε άνω των 70c με τα ανάλογα απορρυπαντικά.

ΑΓΑΠΗΤΕ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ, ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΔΟΚΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ. ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΩΣΤΕ Η ΔΙΑΜΟΝΗ ΣΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ, ΟΧΙ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΗ, ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ ΕΟΔΥ.

Comments are closed.